czwartek, 27 lutego 2014

02.26 Blood donate

Zastanawiałam się czy można oddać krew w innym kraju. W Polsce np. krew mogą oddawać tylko obywatele, a w Hiszpanii...? Więc jak tylko dowiedziałam się o oddawani krwi na uczelni nie wahałam się ani chwili.Tym bardziej, że zostałam nominowana przez skautów z Anglii- konkretnie Steva do zrobienia foty w chuście, a z tydzień wcześniej Rzeczniczka ZHP Agata wrzuciła filmik z nominacją do oddania krwi. I tak pomyślałam, a pykę obie nominacje na raz i tak mam zdjęcie w chuście jak oddaję krew. Już dzień wcześniej zaczęłam dietę- warzywa, owoce i hektolitry wody. Samo oddawanie krwi zabrało z 15 min, najwięcej czasu natomiast spędziłam nad kwestionariuszem- miałam do wyboru po katylijsku lub walencjańsku... więc wybrałam mniejsze zło. 

Niestety w Hiszpanii nie dają czekolad. :/ Szkoda, bo trochę się nastawiłam i miałam na nią wielką ochotę. Dostałam natomiast colę i fantę. xD Nic więcej. Dla osób które nie zjadły śniadania była kanapka xD ale mam też voucher do kina- aby z niego skorzystać mialabym zaplacic 5 euro. :) Ponieważ nakarmiłam dwoje ludzi swoją krwią zrobiłam sobie dyspensę na mięso i rozpieszczałam się jedząc dziwaczne kombinacje i w dziwacznych ilościach do samego wieczoru. :)  

Z wieści z Polski: moja mama załatwiła już formalności i mam w końcu podpisaną umowę z BWZ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twoje wsparcie! :)