środa, 19 lutego 2014

02.10 Poniedziałek- apsik

Miałam taki ambitny plan: 7:00 pobudka, 10 pompek, 8.30-14.30 zajęcia, obiad- zrobię coś smacznego, siesta, 18:00 bieganie, nauka hiszpańskiego, piję dużooooo wody, a wieczorem pójdę na darmową paellę. Oczywiście, nie zrobiłam pompek xD i od rana się średnio czułam, więc plany skończyłam na sieście w łóżku śpiąc. To pewnie od tego wiatru, biegania wczorajszego, zimna, mało spania. Bolało mnie gardło, a to oznaczało, że na pewno się rozchoruję. Siedziałam więc w polarze pod kołdrą i kocem, ale wciąż było mi zimno... myślałam, że tak do 20 to wyzdrowieję… mogę Wam powiedzieć, co mnie ominęło- otóż ominęła mnie darmowa paella w klubie Sky i ominęła mnie darmowa, hiszpańska kolacja w Bocadilla (czy jakoś tak). Na szczęście, obie imprezy powtarzają się co tydzień, choć w innej tematyce, więc jakoś to przebolałam :P Cóż, w takim razie zabrałam się za 1 odcinek z 2 serii „Sherlock”. Był imponujący :). Może za ścianą przestaną się sąsiedzi już drzeć i da się spać…?

Dużo się tutaj dzieje, w ostatnim tygodniu tak dużo się pozmieniało. Czuję już przesyt Katalończyków i innych Hiszpanów, więc im nie odpisuję xD. W ogóle mam straszny przesyt informacji i tak skutecznie olewam niestety wszystko i wszystkich. Przepraszam mamo, przepraszam tato! Spływa do mnie miliard pięćset informacji każdego dnia- kursy językowe hiszpańskiego, katalońskiego, prace domowe, zmiany sal, co tam u mnie słychać (moje znienawidzone już pytanie xD)… pomocy!

Mam już pierwsze zapowiedziane wizyty- Bartek kupił bilety 12-21.03 i mama z Marcinem przyjadą w kwietniu. Nie mogę się doczekać :)
Z informacji dla podróżników: ruszyły połączenia z Łodzi  Kaliskiej do lotniska na Modlinie ( więcej informacji http://www.modlinbus.pl/strony/page/rozklad-jazdy).  Jeśli kupuje się bilet przez Internet jest za 9 zł, jeśli normalnie to za 44 zł. Przejazd trwa 2:45 h. Dla porównania Pkp kosztuje ok 30 zł i ma 2 przesiadki. Zapodaję też wyszperane tanie loty: wawa-bcn 12/17/26/28/31.03 za 173; 2/14.04/ za 141; 7/9.04 118 zł.

Tęsknie za gitarą http://www.youtube.com/watch?v=48v7qh6WvaQ i rowerem…. przyłożę się do tego biegania w takim razie, aby mieć kondycję i do picia więcej wody, co mogę już teraz mimo choróbska, apsik! Może od przyszłego tygodnia jednak zacznę biegać… xD

Mam od Was coraz więcej wsparcia dotyczącego prowadzenia bloga, za co bardzo dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twoje wsparcie! :)